2ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

Ταχ. Διεύθ.: Μπουσίου 38  Τηλέφωνο & fax: 2462022511

e-mail: mail@2dim-greven.gre.sch.gr       skype name: 2nd Primary School Grevena Greece

Οικοσελίδα | Επικοινωνία

 Το σχολείο μας 
Ιστορικό  

Νέα-Ειδήσεις  2011, 2012, 2013, 2014, 2015

Παλιές  Φωτογραφίες
Προσωπικό
Σύλλογος Γονέων 
Αρχική
Επικοινωνία
  Οι τάξεις μας
Α'  τάξη
Β'  τάξη
Γ'  τάξη
Δ'  τάξη 
Ε'  τάξη
Στ΄ τάξη
Ολοήμερο τμήμα
 Δραστηριότητες
Εικαστικό Εργαστήρι Εκπαιδευτικών

Δείτε εδώ το πρόγραμμα της γιορτής λήξης 2014...

"Η ιστορία του Σχολείου μου"
  Χρήσιμες Ιστοσελίδες
Link1
Link2
Link3
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
etwinning 2012-2013
etwinning 2013-2014
 

Σχεδίαση ιστοσελίδας12-9-2011

Αργύριος Καραλιόλιος

 Αρχική  2011,  2012, 2013, 2014, 2015, Παλιές  Φωτογραφίες Προσωπικό  Ιστορικό  Ευρωπαϊκά  Προγράμματα  Καλλιτεχνικές εκδηλώσεις  Εκπαιδευτικές επισκέψεις Link1  Link2  Link3  Οικοσελίδα Επικοινωνία

Με "Ετικέτα Ποιότητας" (η δεύτερη σε μια σχολική χρονιά) από την Εθνική Υπηρεσία του etwinning βραβεύτηκε  το πρόγραμμα «Digital tales - Ψηφιακά παραμύθια του τόπου μας» που  πραγματοποίησε το σχολικό έτος 2014-2015 η Ε΄ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών (σήμερα ΣΤ΄). Ως γνωστό η Ετικέτα Ποιότητας δίνεται σε έργα etwinning (ηλεκτρονικής αδελφοποίησης) που αγγίζουν  την τελειότητα στους ακόλουθους τομείς:

1.    Παιδαγωγική Καινοτομία και Δημιουργικότητα

2.    Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη

3.    Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών

4.    Χρήση της τεχνολογίας

5.    Βιωσιμότητα και δυνατότητα μεταβίβασης,

6.    Αποτελέσματα και Οφέλη.

Η επιτροπή αξιολόγησης σημειώνει: «Συγχαρητήρια! Έχετε μόλις βραβευθεί με την Ετικέτα Ποιότητας για την εργασία που έχετε κάνει στο eTwinning. Τα δύο βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα έργο eTwinning είναι η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των συνεργαζόμενων σχολείων σε όλες τις φάσεις του έργου σε επίπεδο εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα σε επίπεδο μαθητών. Ένα ακόμη βασικό στοιχείο ενός  etwinning έργου είναι και η χρήση των ΤΠΕ για την ενίσχυση της συνεργασίας και της επικοινωνίας των εταίρων αλλά και για την υλοποίηση του έργου. Τα στοιχεία αυτά διαφαίνονται σε ικανοποιητικό βαθμό στο έργο αυτό!»

Για να γράψουμε το δικό μας ψηφιακό παραμύθι, ξεκινήσαμε με έρευνα στον οικογενειακό κύκλο των μαθητών, η οποία όμως δεν απέδωσε καρπούς. Έτσι ψάξαμε στη βιβλιοθήκη και βρήκαμε το βιβλίο "Παραδοσιακά Παραμύθια Γρεβενών" της Δ. Κατσαρού. Διαβάσαμε όλα τα παραμύθια του βιβλίου στην τάξη και οι μαθητές αποφάσισαν να εργαστούμε με το παραμύθι: "Το χρυσό μήλο". Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε ομάδα ανάλαβε ένα κομμάτι του παραμυθιού, πρώτα να ζωγραφίσει τις εικόνες, στη συνέχεια να το ηχογραφήσει και να το επενδύσει  μουσικά. Κατόπιν όλα αυτά τα επεξεργαστήκαμε ψηφιακά και δημιουργήσαμε το δικό μας ψηφιακό παραμύθι σε word, pdf, video, eBook, padlet και power point. Στην τάξη παρακολουθήσαμε τα παραμύθια των άλλων σχολείων, τα συζητήσαμε και τα σχολιάσαμε. Σε τηλεδιασκέψεις που έγιναν μέσω Skype με τα άλλα σχολεία, γνωριστήκαμε καλύτερα, παρουσιάσαμε τα παραμύθια μας και προγραμματίσαμε τις δραστηριότητες στα πλαίσια του έργου. Το καλύτερο σημείο του  έργου ήταν το «συνεργατικό παραμύθι», ένα παραμύθι που γράφτηκε στο Google drive, εικονογραφήθηκε και έγινε ψηφιακό από τους μαθητές όλων των σχολείων και παρουσιάστηκε σε τηλεδιάσκεψη μέσω 6 σχολείων. Επίσης κάθε σχολείο έγραψε το δικό του τέλος  του παραμυθού και η επιλογή έγινε μετά από ψηφοφορία όλων των μαθητών. Τέλος έγινε αξιολόγηση του έργου, ενώ όλα  δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα του σχολείου, στο Twinspace του έργου, στον τοπικό τύπο έντυπο και ηλεκτρονικό.

Τέλος μετά και την ολοκλήρωση του προγράμματος αισθανόμαστε την  ανάγκη να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν και ιδιαίτερα τους:

1.Τους  μαθητές και δασκάλους συνεργάτες του έργου.

2. Τη Δήμητρα B. Κατσαρού φιλόλογο Μsc, Med, MAst, PhDst για το παραμύθι που μας παραχώρησε.

Περισσότερα για το έργο μπορείτε να δείτε εδώ:

Το συνεργατικό μας παραμύθι "Τα 6 βασιλόπουλα και η μικρή βασιλοπούλα":

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zicWZ9kHDLgA.keOVzdELYrS8

και εδώ σε eBook: http://joom.ag/Cgzp?f#.Vbyd6Gm3eM8.mailto

eBook: http://en.calameo.com/read/004116533694e874b7da5

Ιστοσελίδα του σχολείου: http://2dim-greven.gre.sch.gr/e%20%20etwinning%20psifiaka%20paramithia%202015%20.htm

Twinspace του έργου: http://twinspace.etwinning.net/382/home

Εδώ μπορείτε να δείτε το παραμύθι μας σε ταινία: 

https://www.youtube.com/watch?v=vrcePBH3M0M

Εδώ μπορείτε να δείτε το δικό μας κομμάτι του συνεργατικού παραμυθιού:  https://www.youtube.com/watch?v=oStFvgB-etA

Και εδώ την ετικέτα ποιότητας...

Γρεβενά, 22 Μαΐου 2015 Σήμερα και στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning «Digital tales - Ψηφιακά παραμύθια του τόπου μας» ολοκληρώσαμε το δικό μας συνεργατικό παραμύθι. Το παραμύθι έγραψαν οι τέσσερις μαθητές της Ε΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών (Αριάδνη,  Δέσποινα,   Δήμητρα,  Περικλής), όλοι οι μαθητές της τάξης ομαδικά έφτιαξαν την εικονογράφηση, ηχογραφήσαμε την ανάγνωση του παραμυθιού (Αριάδνη, Κατερίνα, Ευαγγελία Μπ., Ευαγγελία Β., Περικλής, Δήμητρα, Χριστίνα, Στέλλα, Μαρία και Δέσποινα) και φτιάξαμε το παρακάτω βίντεο:  https://www.youtube.com/watch?v=oStFvgB-etA

 Το παραμύθι θα ολοκληρωθεί με τις προσθήκες από τα άλλα 6 σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (Σταυρακίου Ιωαννίνων, 4ο Καματερού, Ιδιωτικό Ναυστάθμου Σούδας Χανίων, 9ο Λάρισας και 1ο Νέας Τρίγλιας Χαλκιδικής, … Διαβάστε παρακάτω το παραμύθι μας:  

«Τα  βασιλόπουλα και η μικρή βασιλοπούλα»

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας βασιλιάς. Είχε 6 γιους (όσα και τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα)  και μια κόρη και ζούσαν σ' ένα μεγάλο παλάτι. Η γυναίκα του βασιλιά που ήταν πολύ όμορφη και καλόκαρδη είχε πεθάνει και ο βασιλιάς παντρεύτηκε ξανά. Η νέα του γυναίκα ήταν κακιά και δεν αγαπούσε καθόλου τα παιδιά του βασιλιά και περισσότερο τη μικρή του κόρη. Έτσι κάποτε που ο βασιλιάς έλειπε σε πόλεμο, η βασίλισσα έδωσε το μικρό κοριτσάκι σε κάποιους πλανόδιους πραματευτές και είπε ότι το είχαν κλέψει. Όταν γύρισε ο βασιλιάς θύμωσε πολύ και ανέθεσε στους γιους του να πάνε σε όλες τις πόλεις και τα χωριά για να βρουν το κοριτσάκι και να το φέρουν πίσω.

Ο τάδε... (πάει στην Αθήνα)

Ο δείνα... (πάει στην Πάτρα)

Ο επόμενος... (πάει στη Λάρισα)

Ο άλλος πέρασε το πέλαγος και (πάει στα Χανιά)

Ο άλλος... (πάει στη Χαλκιδική) κλπ.

Ο μικρότερος γιός του Βασιλιά, ο πρίγκιπας Γεώργιος, που συνέχεια έμπλεκε σε μπελάδες γι’ αυτό και όλοι τον φώναζαν Βρεμπελά, όνομα που στο τέλος άρεσε και στον ίδιο και συστηνόταν ως Βρεμπελάς, έφτασε σε μια μικρή πολιτεία που τη έλεγαν Γρεβενά.

Ο Βρεμπελάς όποιον έβρισκε τον ρωτούσε, αλλά κανένας δεν την είχε δει. Πέρασε από κάμπους και βουνά. Ξεκίνησε την αναζήτηση από το  χιονοδρομικό κέντρο «Βασιλίτσα» που είδε συγκεντρωμένο πάρα πολύ κόσμο και το ψηλότερο χωριό της χώρας τη Σαμαρίνα. Ρώτησε μήπως είχαν δει την αδερφή του την Βασιλεία, αλλά κανένας δεν την είχε δει και  του είπαν να ανέβει στην κορυφή για να ψάξει από ψηλά αλλά τίποτα και εκεί. Μετά  βρέθηκε  στην  «Βάλια Κάλντα» και ξεδίψασε στα γάργαρα νερά θαμπωμένος από την ομορφιά του τοπίου. Αυτό όμως που τον συνεπήρε ήταν η πληθώρα και η απίστευτη ποικιλία των μανιταριών που έβρισκε στο δάσος. Αποφάσισε λοιπόν να μαζέψει από ένα μανιτάρι από κάθε διαφορετικό είδος που θα έβρισκε στο δρόμο του.

 Όταν ο ήλιος θα έφτανε στην ανατολή θα έπαιρνε τον δρόμο του γυρισμού. Έτσι και έγινε. Λυπημένος συνέχισε το ταξίδι του και έφτασε σε ένα χωριό τη  Λάβδα. Εκεί επισκέφτηκε το μουσείο των μανιταριών και έμαθε πολλά για τα μανιτάρια  που είχε μαζέψει, αλλά κανένας δεν γνώριζε τίποτα για την αδερφή του όπου και αν ρωτούσε. Ταξίδεψε ώρες και ώρες ώσπου έφτασε στο ιστορικό Σπήλαιο σε ένα επιβλητικό απόκρημνο φαράγγι και πέρασε πάνω από το γεφύρι της Πορτίτσας. Ρωτούσε τους περαστικούς και τους βοσκούς που συναντούσε αλλά κανένας δεν ήξερε.

Περνώντας από το Τρίκωμο περπάτησε πάνω στο τρίτοξο πέτρινο γεφύρι του Αζίζ Αγά. Από εκεί, ακολουθώντας τις οδηγίες που του δίνανε, έφτασε στο μοναστήρι του Οσίου Νικάνορα στη Ζάβορδα και κολύμπησε στην πανέμορφη τεχνητή λίμνη που υπάρχει εκεί. Εκεί του είπαν ότι η αδελφή του είχε περάσει από το μοναστήρι για να ανάψει κερί και να προσευχηθεί.  Ακολουθώντας τις οδηγίες, έφτασε στην πλατεία της πόλης των Γρεβενών και εκεί στην πλατεία κάτω από το πετρόχτιστο ρολόι, έμαθε από τους κατοίκους της πόλης ότι η αδερφή του έφυγε για να πάει στο παλαιοντολογικό μουσείο της Μηλιάς για να θαυμάσει τους μεγαλύτερους χαυλιόδοντες του κόσμου. Στην συνέχεια πήγε στην Μηλιά όπου θαύμασε στο μουσείο τα απολιθώματα ζώων που ζούσαν εκατομμύρια χρόνια πριν άλλα δεν ανακάλυψε τίποτα για την αδερφή του.

Πήρε λοιπόν κουρασμένος και κλαμένος το δρόμο της επιστροφής, κουβαλώντας και δύο μεγάλα ψάθινα καλάθια γεμάτα με τα άγρια μανιτάρια που μάζεψε  και ξαναπέρασε από τα Γρεβενά. Στο δρόμο για τα Γρεβενά συνάντησε και τα ιαματικά λουτρά της Κιβωτού που λένε ότι θεραπεύουν πολλές ασθένειες. Φτάνοντας στα Γρεβενά  ρώτησε ξανά και ξανά για την αδερφή του, αλλά κανένας δεν ήξερε να του απαντήσει. Ώσπου ξαφνικά εμφανίστηκε ένα ταχυδρομικό περιστέρι που στο πόδι του είχε δεμένο ένα σημείωμα. Το άνοιξε και διάβασε:  «Η πριγκίπισσα Βασιλεία επέστρεψε στο βασίλειο» και ένιωσε στα όμορφα μάτια του να κυλούν αστραφτερά δάκρυα χαράς.

Γύρισε πίσω στο βασίλειο όπου συνάντησε επιτέλους την αγαπημένη του αδερφή και της πρόσφερε το ένα από τα δύο καλάθια άγρια μανιτάρια που είχε μαζέψει. Ο βασιλιάς πατέρας τους είχε και πάλι την κόρη του στην αγκαλιά του και  τα αδέρφια της τη γέμισαν με πολλά πολύτιμα δώρα από τα μέρη που είχαν πάει και αγκαλιάστηκαν κλαίγοντας ευτυχισμένοι.

Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!

Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ:

http://twinspace.etwinning.net/382

 Αρχική  2011,  2012, 2013, 2014  Παλιές  Φωτογραφίες Προσωπικό  Ιστορικό  Ευρωπαϊκά  Προγράμματα  Καλλιτεχνικές εκδηλώσεις  Εκπαιδευτικές επισκέψεις Link1  Link2  Link3  Οικοσελίδα Επικοινωνία

      

 

Μετρητής Επισκεπτών

Τελευταία Ενημέρωση:

30 Σεπτεμβρίου, 2015

 © 2ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών 2011- 2013

Οι Τάξεις μας το 2011- 2012:  Α'  τάξη,  Β'  τάξη,  Γ'  τάξη,  Δ1'  τάξη,   Δ2'  τάξη,  Ε1΄ τάξη,   Ε2΄ τάξη,  Στ΄ τάξη

Οι Τάξεις μας το 2012- 2013:  Α'  τάξη, Β'  τάξη,  Γ'  τάξη, Δ' τάξη, Ε1'  τάξη, Ε2΄ τάξη, Στ1΄ τάξη, Στ2΄ τάξη,

Οι Τάξεις μας το 2013- 2014: Α'  τάξη, Β'  τάξη, Γ'  τάξη, Δ'  τάξη  1   2, Ε'  τάξη, Στ1΄ τάξη, Στ2΄ τάξη